13 december

Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? sophia
2. Vad hette din första kärlek? alex
3. Vilken var din favoriträtt? patruca
4. Vilken var din favoritfärg? lila
5. Var bodde du? arboga
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? att jag nästan alltid var lycklig och glad.
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? sånt jag inte skriver här.
8. Ville du bli när du blev stor? dansare
9. Vilket godis tyckte du bäst om? haha glass - har aldrig vart ett fan av godis!


Nu
1. Vad heter din bästa vän? har många som står mig nära , men det är mest tre personer.
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? ......
3. Vilken är din favoriträtt? finns mkt
4. Vilken är din favoritfärg? kan inte bestämma mig men svart lila babyrosa.
5. Var bor du? Linköping
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? att jag har min familj och underbara vänner i mitt liv och att jag och min bästa vän ska på chris brown konsert i januari.
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? sånt jag inte skriver här.
8. Vad vill du bli? lycklig inombords yrke: har alltid drömt om dansare , men helt nåt jag trivs med och tjänar bra pengar på't!
9. Vilket godis tycker du bäst om? choklad är nog det bästa jag vet!



xoxo - lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0