and i'm baaack in the game - oslo i mean!

hallelåja my friends!

jag är i oslo nu hos min älskade sis , och gissa vem som sitter brevid mig just nu med sin psp hiihi jo min lilla sötnos minsan!!! åh vad jag har saknat han .. han e så söt och go och vet ni? HAN ÄR LIKA LÅNG SOM MIG NU!! hahaha pinsamt (a) heheh well mysigt och vara här det är inte lika kallt som i sverige faktiskt , helt weard här brukar det va iskallt men nej nej dt e typ varmt hahaha , hoppas alla ni mår bra där hemma!! och måste tillägna att emelie thrygg fyller år snart!! och ska firas imorn hoppas du får en underbar födelsedag snuttan!! well just det! mina föräldrar tycker jag borde byta miljöö? oj första gången dom tycker något som jag också tycker? fast dom vill inte sthlm som mig dom vill norge för sthlm är för farligt ? hahah farligt vart? men sen sa pappa aa byta miljö till vadå? mer klubbar som hon kommer in på eller? hahaha rätt sagt pappa exakt vad jag behöver!!! hahaha nae men denna vecka kanske vi får se om pappa får jobb här så blire nog hei jag heter Kristin och jeg e ikke norsk och jag skjonner ikke så mye vad ni seger! men jeg skall bo her vis fall endå (y) HAHAHAH försökte iaf att låta norsk! men shiit tänk om det blir verklighet tänk om han får jobb och mamma med? alltså då blire ju hejdå sverige? hejdå vänner? hejdå alla? aj när jag tänker på det så gör det ont.. men jag vill ändå inte bo i lkpg :/ fan fan fan... men man kan ju alltid hälsa på vänner visst? det går ju? varanan helg typ eller nåt? det går ju aa det gör det hahaha...försöker att inbilla mig själv! aja nu ska jag mysa med min sötnos!!!
kärlek till folket!



mi principe azul si exsiste , en alguna parte de este mundo ahi esta.


xoxo - lillis

Kommentarer
Postat av: carrooo

ha det bra där borta nu älskling!

2008-12-19 @ 21:54:21
URL: http://carroaaro.blogg.se/
Postat av: carro

vad snackar du om? du ska ingenstanns din skit!

2008-12-21 @ 14:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0