de todo corazon

hallelåja my friends!


Idag var jag i skolan en stund för att hämta mina kläder som karolina bubb hade men hon glömde dom haha , så jag chillade med vanja och karolina och dom vid gallerian en stund sen skulle vi ut och röka men oj gissa vad som hände då? Vladde Lahod Danne fick för sig att bomba oss med snöbollar kul va? nej det var det inte okej om man är i mjukis klöder inget smink inte plattat hår okej då gärna kan vi köra snöbollskrig killar men inte idag haha! jag tyckte mest synd om cella för hon blev rejällt mulad , men nej killar vänta ni bara snart är det pay back time! sen åkte jag in till stan för att träffa min sötnos magdalena .. vi träffades och då blev det galet i lkpg som vanligt när vi två är så gör vi staden osäker haha , bäst är den tjejen! Vi satte oss i espresso house och beställde chai latte tack för att du bjöd snuttis nästa gång är det min tur! Finns nog ingen som älskar espressos house chai latte mer än mig och magda :) vi pratade om precis allting va jätte kul , skrattade åt vissa personr också som är föööör skrattretande och pinsamma! haha helt sjukt kul hade vi sen var det dags att åka hem iaf , tack för en mysig och välbehövd fika med dig älskling , älskar att vara med dig!
när jag kom hem bytte jag om till mjukiskläder och la mig i sängen och somnade direkt , var helt slut och sjukt trött pågrund av detta äckliga väder vi har nu! USH! frös ihjäll nästan.. vaknade vid olika tillfällen men somnade om hela tiden så tills slut gick ja upp vid tio och nu gör jag inget speciellt bara sitter vid msn och kollar lite på olika bilder och lyssnar på ny och gammal norsk musik , helt jävla underbara minnen av dom gamla och dom nya? helt klockrena spc El axel- junta las manos bästa låten på länge tror jag! hehe aja nu ska jag nog kolla på the hills.. hörs imorgon! sov gott sen ..

jag vill också till chile!!!!!!!!!!!!!


xoxo - lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0