el axel - junta las manos

10 FRÅGOR OM SEX
är du singel? ja
haft något seriöst förhållande? nej
haft sex?  like a virgin
varit gravid? nej
kärlek eller sex? svår fråga, nae sry kan inte välja!
har du varit riktigt kär i någon? ja
finns det någon för dig just nu? det ni
hur många gånger har du haft sex?  zero


10 frågor om dig själv

fullständiga namn?  Kristin Ramirez Contreras
när fyller du år? 29 maj
några utsmyckningar på din kropp? en tattu
vad har du på dig just nu? en stor mysig t-shirt
vilken årstid är bäst?  sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? att vakna upp brevid ngn speciell & vakna pigg&glad
vad tycker du mest om hos dig själv? mitt sätt att att bry mig om mina nära och kära.
vad är du bra på? jag är bra på att vara mig själv.
vem älskar du mest på denna jord? la familia & mina närmaste vänner!


10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän? sophia fernandez <3 lambi och karolina bubba!
vem vet allt om dig? mamma, sis, fiash , karro, tessa <3
vem är den roligaste av dina vänner? alla är roliga på olika sätt
vem är snyggast av dina vänner? haha vi är alla lika sexiga och snygga vet ni ;)
vem är mest partyprisse?  Hahaha detta pris tar nog karolina bubban!
vem är den du helst har filmkväll med? sis <3 bubbis karro&vanja och snuttis tessi!
vem av dina vänner är mest "evil" ? HAHAHAHA MASSAMBA :)
vem röker av dina vänner? en jävla massa kan jag lova.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? det beror helt & hållet på om vi ska vara ensamna eller om han tar med en kompis då tar jag med karolina bubba!


10 frågor om din familj

vem står dig närmast? jag står mina föräldrar nära - men mest min syster karla!
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja klart.
vem är farligast i din familj?  hahaha alla
vem ser roligast ut i din familj? haha pappa när han ska fula sig och klä ut sig!
vem är coolast? haha vem tror ni? me of course
har ni några djur?  nope!
vem har du mest gemensamt med? jag har massor gemensamt med alla men mest min syster karla!
vem står för underhållningen?  haha pappa för det mesta och mami ibland!
vem sover du oftast med? mig själv oftast men ibland sis och mami <3
roligaste kvällen med familjemedlem? hela familjen <3


10 frågor om idag

vad har du gjort? vart med bubbor & sötnus magdalena!
har du varit glad idag? jodå ganska!
har du varit ledsen idag? nej faktiskt inte förens nyss fast bara lite..
har du gjort något bra idag? klart jag har.
har du slagit någon idag? haha aaa marcella haha :)
vad ska du göra nu? äta tror jag sen kolla på the hills :)
har du gjort något dåligt idag? haha hmm tror inte jag har vart busig idag lr vad tycker ni tjejer?
vad har du ätit idag? un plato a lo pobre som man kallar det i chile MUMS!
har du duschat idag? jaup , i morse!
är du trött nu? nae bara allmänt seg.



xoxo- lillis

Kommentarer
Postat av: bubba

Älskar dig mest <3

2008-12-13 @ 17:06:45
URL: http://karraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0