heeeeeeeeeeeeeey yaaaaa!

DAGENS VILL HA:  just nu något att äta , i'm starving!
DAGENS KLÄDSEL: leggins,vitt linne , myströja av mongis
DAGENS SMINK: usual.
DAGENS FRISYR: lite småruffsigt sov med flätor..
DAGENS HÄNDELSE: hahaha sexiga videon på haitem.. ASGARV!
DAGENS LÅT:  Grupo la noche - y volar
DAGENS PLANER:  just nu sova , för enligt karolina måste jag komma tidigt imorn!
DAGENS SAKNAD:  chile , sis , sophia , min snoris sebb!
DAGENS DUMMASTE: det vill ni inte veta..
DAGENS SJUKA:  att jag vill döda vissa människor
DAGENS DROG: musik som vanligt..
DAGENS ROLIGASTE:  karolina mjärtfis och vanjabubba och carrouhönan och tanya fjärtnisse!
DAGENS FAVORIT: karolina,vanja,carrou,tanyabanya och tessi!
DAGENS KÖP:  nothing
DAGENS GODIS:  nothing
DAGENS DRYCK: vatten och cola och julmust
DAGENS LÄSNING: blogg/bdb/facebook
DAGENS HUMÖR: ganska bra lite förvirrad men men glad att jag har mina familj och vänner som står vid min sida!
DAGENS SMS: Hej min sockertop :) jag dog av garv när Lambert sa att du och han skulle gå på stan, och han va värsta nöjd :D hahaha puss av magdis / fan vad dom där två pluttisarna älskar mig och jag dom hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0