i want to feel what love is , i want you to show me.

helllu!

Idag kom massamba till mig och vi snackade massor skit som vanligt och massa roligt hihi , sen sjöng vi karaoke hahah det var sjukt roligt! Tanya va ju bäst såklart hennes röst dödar ju allt! HAHAHA min ska vi nog inte snacka om ni kan ju gärna fråga anton om ni vill som hörde i telefonen haha och karolina bubba hihi, vi sjöng typ hundra låtar haha , jag tror vi ska tvinga tanya att söka till Idol 2009 så hon blir kändis :) hhehe sen iaf stack hon hem och lovade att komma tebax men det har hon inte gjort än , så KOOOOOOOOOOOOOOOM vill vara med dig min pluttis :( inte ofta man får se dig ju :/ well nu sitter jag vid msn lite och kollar på tv chile om en sann historia om en liten tjen som vart våldtagen av en äldre kille alltså ÄCKEL? hur kan man äns tänka tanken? jävla peddo! idiotfan!!! och nu tar lilla flickan självmord alltså snacka om att förstöra hennes liv .. såna jävlar borde inte finnas i denna värld alltså!! ja vad har jag mer att berätta hmm jo jag åker till norge på fredag , hääääärligt alltså varje gång jag kommer bort ifrån lkpg så känner jag mig så jävla glaad!! den här staden e verkligen död och tråkig önskar jag kunde bo någon helt annanstans! alltsååååå jag är uttrååkad och irriiteeraad just nu.. jag saknar sophiaaaaaaaaaaaaaaa jag vill till sthlm nu nu nu nu!!
snart  får jag träffa min älskade syster också häärligt! hooppas det blir massa mys och sånt i oslo and party of course ihih! aja nu ska jag nog käka lite lussebullar och ringa till sophia och upptaderas av sthlm livet och hon cp äckliga lkpg livet ( tyck synd om mig bästa vän) hahaa :) kanske skriver senare.. ciao my friends!

Trippel T-K.A  = Time to totally kick ass
Loser Loser Dubbel Loser , Whatever , As If , Get the Picture , DAH!
I'f you're a bird , I'm a bird.
Our love is like the wind , i can't see it but i can feel it.
Love mean's to never have to say I'm sorry.
haha olika citater från filmer..i have no life.



visst är min vän tanya snygg? perfekt ju snygg gudomlig röst allt!
perfekt för att bli en stor käääändis in la hollywood!
loveu freak <3



xoxo - lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0