ibland har man inget annat för sig

Nämn någon som gjorde dig glad igår: vanja , för hon är så rolig hah!
Vad gjorde du kl 8 i morse: soooooooov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: typ samma som nu?
Det sista du sa högt: MIERDA, brände mig det va drf.
Vad har du druckit idag: cola
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit/grå typ
Vad är det för väder hos dig just nu: kallt och mörkt
Godaste glass-smaken:  DULCE DE LECHE!!!!!!!! Häagen daz är bästa glassen!
Drömmer du mycket: aa varje gång jag sover.
Mardrömmar: auuuw hatar sånt.
Vilket ämne är roligast i skolan: engelska har jag tyckt om sen jag va typ liten.
Vad ser du om du tittar åt höger: tavlor?
Vad gör dig glad just nu: att jag ÅKER IMOOOOOOOOOOOOOOORN!!!!
Vad ska du göra härnäst: packa kolla film sen sova..
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lite arg har damp besviken och lessen på något sett.
Klädsel just nu: leggings och en mys t.shirt
Musik just nu: inget faktiskt men ska fan ta o sätta på nåt.
Sommarplaner 2009: jobba sönder , för jag vill till chile vinter 2009!
Hur många kuddar sover du med: 6 st
Spelar du nåt instrument: haha nej men skulle jätte gärna vilja spela gitarr!
Morgon- eller nattmänniska: natt lätt!
Vilka är viktigast för dig: familj och närmaste vänner!
Bio eller promenad: beror på men tror mest promenad då hinner man att snacka mer!
Stjärntecken: tvilling
Äckligaste insekten: spiiiiiiiiiiiiiiindlar! riktig fobi!
Vad vill du jobba som? något inom kändisbransh mode style eller något med butiker m.kläder och sånt!
Stökigt eller välstädat? städat hahaha
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? jaag vill , för jag vill släppa min höjdskräck!
Vad gör du om du får hicka? försöker att få bort det.
Vad längtar du mest efter just nu? att jag åker imorn och på nya året!
Hur svarar du i hemtelefonen?  ja hallå!
Hur svarar du i mobiltelefonen? beror på vem det är som ringer!men för det mesta a hej eller a hallå!
Antal timmar sömn inatt? minns inte.
Sov du ensam? mmm..
Vad ser du fram emot? imorn!!!
Vad vill du ha just nu? lycka!!!
Vilken buss åker du oftast? olika
Vilken årstid är det nu? vinter
Är du kär nu?  jag vet inte..


xoxo- lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0