jag vill känna mig lycklig igen!

klockan är 02.22 och jag kan fortfarande inte sova.

just nu sitter jag och snackar med mi primito lindo!!! han är i chile men inte jag, kul va? aa sjuukt roligt!!!!(not)
alltså han är så underbar , han gör mig glad bara han skriver.. alltså jag skulle göra alllt alllt för att få vara med min familj i chile just nu , bara få känna den känslan att vara lyckliig igen!!! festa med kusinerna dricka escuuuuuuuudooo äta cuchuflis dricka piscoo souur äta manjar , va med toda la familia soolaa badaaa festa varjee kväll!!! och bara ha det så jääävlaa underbart kuul!!!! alltså att åka dit är det bäästa man kan göra alltså det är aldrig tråkigt och alltså nej du kan inte ha tråkigt inte ens sekund ens det gååååååååår bara inte allt är roligt där!!! kan jag inte bara få ha den känslan igen? snällaaa allt jag ber om.. allt jag kräver är den känslan.. snälla :( jag skulle kunna ge upp allt för att få åka dit , mitt blod min själ alllllt!! ni anar inte hur mkt jag saknar min familj.. och speciellt den känslan lyckan jag känner när jag är där alltså den känslan har jag aldrig upplevt här i hela mitt liv bara där .. där är den där hela tiden den försvinner aldrig! alltså jag vill tillbaks så himla mkt .. jag gråter mig till döds snart så mkt jag vill dit!!!!!!! alla ska dit allaaaa förutom jaaag!!!!
sophia ska dit och hon ville inte äns det först? hooon ville inte ? alltså älskling huuuuuur kan du inte vilja det? alltså jag skulle kunna göra allt för att få åka dit, ALLT!!!!! alltså om jag inte åker dit vinter 2009 alltså jag vet i fan vad jag kommer göra med mig själv då!!! hejdå lillen kan vi säga då. alltsååååååååååååååååååå min kusin är så himla underbar!!!
snackar med björn nu också han är också i chilleeeee kuuuuuuuuuuuuuuuuuuul för dig nörd!!!!! alla är där förutom jag:( och vet ni vad han säger att han dricker escudo varje daaaaaaaaaag och att han ska festa med sina kusiner nu.. jag önskar jag va bjöörn just nu alltså verkligen lyllo dig!!! hoppas du får det jätte kul där nere fast det vet jag att du kommer för som sagt det går inte att ha det tråkigt där nere!!!!! :) aaaaaa nu ska jag snacka vidare med min älskade kusse och vanja älskling och björn har loggat ut nu tror jag? aa värmen säkert och festerna som kallar!! han är i värme och vi i kylan nej då björna vi är inte avundsjuka(y) hahahahaha ... långt inlägg jag vet man jag är sur arg lessen och allt man kan vara när man e på dåligt humör... nu vill jag kom min kusin tebax efter att ha hämtat posten!!! sen ska jag sova och typ gråta sönder för att jag inte är i chile.....................hejdå kul att ni läser det här , då bryr ni er om mig annars kan ni gå o dö.



är han inte typ det vackraste du har sett?
fan vad jag älskar dig mi primito lindo!!!!!!!



xoxo-  lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0