min önskelista till this christmas :)

1. Chris brown backstage biljetter ( men det är för dyrt så jag tänker drömma mig bort att en rik miljonär gubbe som inte bryr sig om pengar ser det här och uppfyller min dröm haha )
2. UGGS australia
3. pengar
4. att hela min familj ska va samlad fast den ska den fakitkst så får en av mina önskningar i uppfylelse :)
fast det fattas en önskning. chile!



well, önskar mig bara inte så mkt i år faktiskt bara att detta nya år som kommer .. hoppas att den blir bra för mig för detta år har vart kass och mer kass..
haha ni ska se dom förra jularna hahah då har det vart mkt , men i år vet jag inte mkt jag önskar mig faktiskt :)







xoxo- lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0