my day with my lost brother :) haha

hellu!

innan jag ska gå o lägga mig , så ville jag berätta om min dag.. well först mötte jag upp bubba karro och ronja o källan :)
sen mötte jag lambi och lucas och vi gick lite på stan och kolla på massa killkläder och sådär haha ganska kul hade vi iaf på denim gallery hahaha va nog där i en timme eller vad säger ni grabbar? haha och vi fick munkar också av gulliga lucas :D tack lucas igen hiihi! sen så tyckte vi att dt va dags att gå därifrån så vi stack till carlings och kollade lite och lucas upptäckte något roligt jo att carlings söker extra personal (y) gissa vem som ska söka där då? joo min brotha from anotha motha lambiiiiiii , vadå rabbat? haha så fick lambi en ide att jag skulle söka på MQ och yes sure tjejen sa att jag skulle lämna in cv och så vidare och kanske ska söka på denim gallery också och interspot fick jag också lite lust på lambi som fixa visst e han duktiii (y) sen iaf så sa vi adjö till lucas som skulle hem och vi fortsatte att kollade runt ganska mysigt att va med lambi det va så länge sen.. förut sågs vi varje dag nu knappt någon gång i veckan .. synd att han lämna mig och flytta :( buhu .. men kul för han att han flytta till stan och har nära till allt förutom mig haha ganska dåligt haha!
sen kollade vi fööör mkt affärer och lambi provade lite snygga t.shirts också jätte fina va dom(y) men sen orkade vi inte mer och drog till steve's och lambi bjöd på mat hihi tack gulliga coola grymmaaa lambi! hahaha vi satte och och prata och diskutera lite om massa saker.. spc mig aa och han fick också lite skäll haha:D där du lambi! hehe nae men jag är glad att jag har en sån underbar bror som bryr sig om mig och vill mitt bästa <3 tror aldrig jag skulle kunna leva utan den människan! tack för att du är så underbar lambi .. <3 är lycklig för att du är lycklig! sen efter mysiga fikat stack vi hem till han så jag kunde se hur snyggt det har blivit sen dom flyttade dit hehee va jätte fint (y) när dom får tvn haha gissa vem som kommer sitta och kolla filmer där 24/7 hahaha JAG! hehe sen så stack vi in till stan igen och jag tog bussen hem och lambi stack till tränningen :) tack för dagen lambi!! :)   sen kom jag hem myste lite med mami och nu sitter jag här och har snackat i telefon med sis och nu sitter jag vid msn och ska snart lägga mig .. men men skriver mer imorn nog..

untill tomorooow people!

hahaha en liten oseriös och gullig bild på mig och lambi förra nyår haha :)

xoxo- lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0