oh santa please , all i want for christmas is him.

hellu my friends!!!

det är jul imorgon , fan va mysigt! men tråkigt att inte snön har dykt upp? hoppas den dyker upp imorgon precis på morgonen skulle vara jätte mysigt hihi , hoppas ni får en mysig jul och att ni får allt ni har önskat er!! haha fick ett jätte roligt sms av min älskling karro hahaha skrattade jätte mkt tyvärr kan jag inte svara älskling för har skickat för många sms till sverige och vill spara till nyår hihih så jag kan skicka då hihi men det va jätte rolig hihi och jag saknar dig massa!! hehe hoppas du får en god jul och hälsa familjen :) alla mina tjejer hoppas ni får en jätte fin och go och mysig jul och hoppas ni får allt ni önskar er och hälsa familjen :) jag älskar er mina bästa tjejor!!! :) well jag önskar mig inte riktigt mkt bara att det ska vara mysigt och sen han såklart men det gör jag nästan varje jul men den önskan går aldrig i uppfylellelse men som sagt man ska aldrig ge upp och aldrig tappa hoppet hehe.. oh nu får jag julkänslor hihi!!!
well skriver nog mer imorn för nu ska jag kolla på vad vi behöver att köpa för att laga paj lussekatter och peppakakor imorn hihi :) hörs senare kanske.. love to the people!!!


 jag saknar mina bästa tjejer!! <3



xoxo - lillis


Kommentarer
Postat av: bässtaa

JAGSAKNAR MIN BÄSTA TJEJ <2

2008-12-31 @ 02:40:31
URL: http://karraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0