r.i.p andres leal urbina (f)

idag är det ingen vacker dag alls.. utan svart deppig mörk och sorlig..
jag orkar inte skriva idag .. jag är lessen arg och allmänt deppig..mår piss.
vill vara hos min lilla älskling just nu och inget mer..livet är kort tänk på det mina vänner..
träffa era nära och kära så pass ofta ni kan och försök att alltid bevisa hur mkt ni älskar dom..
i detta läget vet man aldrig vad som kan hända..


r.i.p andres leal urbina (f)




 min lilla älskling!! jag finns alltid här för dig alltid!
önskar jag kunde vara hos dig nu vid denna svåra tid..
men älskling oroa dig inte han är i himlen nu med alla änglarna..
och alla vet att han tänker på dig och saknar dig lika mycket som du saknar han..
te quiero mucho mi amor!!! <3

sebastian andres leal ramirez

min lilla snuttis jag önskar jag kunde ta bort din smärta..
ta den jag hellre jag.. du förtjänar inte denna smärta :(
:(
 


xoxo - lillis


Kommentarer
Postat av: mikiss

<3

2008-12-09 @ 18:22:41
URL: http://miikiiss.blogg.se/
Postat av: carro

jag älskar dig, finns här

2008-12-10 @ 20:21:40
URL: http://carroaaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0