sandvika - i think i fell in love today!

halleeelååja mina vänner!!

okej jag vet att jag inte har skrivit mkt men har inte pallat.. dom senaste dagarna har vi bara myst massor här hemma hos sis och sebb sötnosen va på besök också hihi han e lika lång som mig haha pinsamt!! hehe jusstdet!! igåår så kollade vi på eagel eye alltsåå sjuukt bra film jag tror jag börjar bli förälskad i han kille som är med i den filmen och transformer och disturbia alltså hans filmer är så jäävla grymma och underbara!! och jag fick dulce de leche häagen dasz haha snacka om att jag vart överlycklig!!! aaa sen spela vi kort och massor , hahaha jag vann dom flesta gångerna men sen kom syrran och tog mitt spel haha din lilla snuttis vänta du bara sen haha :) aja idag iaf stack vi till sandvika det är en stad typ 10 min från Oslo som är typ som östermalm i sthlm kan man nog säga , haha sjukt många bratz och bimbos men sjuukt snygga kläder nästan överallt gallerian va på fyra våningar sjukt fin galleria, vi kollade runt och syrran köpte en ny dator hihi grattis sis! och sen köpte mamma en ny kappa på denim gallery haha fatta tjejer min mami köper kläder där? haha nae men den va jättee fin på mami!!hihi i have a sexii mammaciita! sen så pappa ville köpa ett par skor men sen ångra han sig , och jaag ville köpa ett par nudie jeans men jag väntar till rean sen så såg jag ett par diesel skor alltsååå hej kom o hjälp mig va snygga men 1300 fan ocksåå!! aa sen gick vi in på en sjukt fin affär liknande la louise men fanns för killar också , okej för det första vaart jag helt kär i en juícy couture stickad alltsååå helt kär men den kosta 2500 så reaan kan du komma snart lr? haha men sen när jag vände mig om så såg jag honom, alltså så jävla fin kille!
fyfan han liknade min drömkille oh fyfan!! jag blev typ kär i han med hahahah , sen efter vi stack och åt så kollade vi lite till och stack hemåt till oslo och då gick vi förbi Oslo city och där står det alltid folk som ger dig gratis massage , okej jag tror jag svimmade då? jag såg typ världens snyggaste marockan och kille ever? alltså han va lång snygg kropp fint leende snygg stil allt! och han va helt perfekt hahahah plus han kan massera kan det bli bättre tjejer? haha nae va! ska nog hänga där varje dag nu hahaah :) typiskt mig!! haha well hoppas ni har det bra där hemma och roligt festa gärnet nu tjejer hehe dt är looov förfan!!!! :)
sen vill jag säga ,



GRATTIS TILL MINA TVÅ ÄLSKLNGAR <3
hoppas ni får en underbar dag!!!

 
älskar er!! <3


nu ska jag kolla på skräckfiiiilm med la familia , härligt!

xoxo - lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0