skrattretande människor.

halleluja!

idag va jag på dansföreställning med tjejerna kul kul var det :)
hehe imorn blir det nog stan med mami&papi ska köpa julklappar
och sen senare på kvällen blir det tomtenatta med tjejerna najs och mysigt!
ja idag har jag väl inte så mycket att säga faktiskt.. bara att jag längtar efter att åka till
norge och träffa min älskade syster och sophia kanske ska komma o fira nyår med oss:D
så jäääääääääääävla kul det kommer bli isf! en till av mina bästa nyår haha dom är alltid med fialottan :)
våran nyår för två år sen hahahaha fyfan , va nog den bästa och roligaste hahaha :)
ps. måste påpeka att det finns skrattretande människor i lkpg man ibland bara vill SLÅÅÅÅÅ!
jag är inte sån tjej som slåss , men vissa vill man döda så irriterande dom är.

ps2. gillar ni min nya header? jag vet att jag byter ofta men den här ÄLSKAR jag för chris brown bilden är ju helt underbar!
sen vill jag påpeka bara att vanja är en kebabnisse , men jag älskar henne ändå hihihi
och på fredag blir det mys hemma hos min älskling karolina blubb <3
skriver nog mer imorn nu ska jag se film sen sovaaaa , nattis!


xoxo- lillis


Kommentarer
Postat av: babe !

ha den du har nu;)<3

2008-12-04 @ 16:26:43
URL: http://karraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0