snart nyår och då måste man vara fin!

hellu mina vänner!

okej det är snart nyår och jag känner att jag måste färga håret och klippa mig sola lite och köpa en snygg klänning så här ska ni få lite bilder så att ni kan hjälpa mig att välja hårfärg och en snygg klänning , snällaa behöver verkligen hjälp har ingen anning om vad jag ska ta :/
era kommentarer skulle hjälpa jätte mkt :) !



hårfärger okej antingen som Blair i Gossip girl?


eller audrina i The hills?



här kommer lite klänningar :)
           
eller dessa kjolar ? den med rosa hela den outfiten va snygg men dock den andra med guldiga grejen nae bara kjolen men inte övertoppen!



okej vad tycker ni? HJÄÄLP MIG!


xoxo- lillis

Kommentarer
Postat av: carroooo

klänning 4,6&7 va snyggast:d

2008-12-08 @ 01:05:00
URL: http://carroaaro.blogg.se/
Postat av: bitch

blair :D

2008-12-08 @ 01:09:17
URL: http://karraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0