something always brings me back to you

hallu mina vänner!

min senaste dagar har jag faktiskt inte gjort alls så mycket än att bara vart hemma och slappat!!
idag så åkte jag in till skolan för att hämta lite kläder som karolina bubba hade , sen åkte jag in till stan och mötte alla bubbor!! sen skulle vi bestämma oss vart vi skulle äta men där vart det tjejfajt hahahaha ingen kunde bestämma sig vart dom ville vart vi än gick så vart någon sur haha men tills slut tog vi burger king! gott va det men hade hellre ätit på något annat ställe haha :) hehe men roligt va det iaf hahha karolina bubba alltså din humor!!! den är så jäävla klockren hahaha!
hehe ae jag tycker om mina tjejer!! dom är roliga och gör mig glad! underbara <3 hihihi oooh snart åker jag så himla härligt att få träffa min syster och sen min älskade snorunge sebbe hihih min snoriiss!!! kommer krama sönder dig!!!
och jag HOPPAS verkligen på att min bästa vän sophia kan komma upp till oslo och fira nyår med mig jag vill verkligen det!!! hihi hoppas hoppas! sen kommer jag sakna vissa personer faktiskt.. hihihi men jag kommer ju tebax  iaf sen när jag kom hem så tog jag bara det lungt och gjorde lite mackor kollade på ugly betty och sen Titanic alltså underbar film verkligen , det går inte att låta bli att gråta spc när dom springer till varandra för att rose hoppade av livsräddningsbåtarna för att vara med jack alltså vilken KÄNSLA man får när man ser den scenen alltså riktig kärlek fy vad underbart! well nu ska jag kolla på film sen sova.. jag saknar dig... saknar det vi en gång hade..well untill tomooroow!!

det finns nåt i den leendet , någonting speciellt ..och jag tror jag gillar det :$






sin ustedes nunca!!! <3


xoxo - lillis

Kommentarer
Postat av: biaaatch

SHUUUUU JAG VET VEMS LEENDE ! din bock !!

2008-12-17 @ 22:45:16
URL: http://karraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0