tack mamma&pappa!

idag kom mami&papi med en karaoke maskin till mig med 142 låtar från 60-talet tills nu! så himla härligt!
det gjorde min lördag helt klart bäst , hahahaha bästa presenten kan jag lova, nu kommer jag sitta och sjunga varje dag!
skulle vara jätte najs med a girlparty hemma hos mig med min nya karaoke maskin hahaha snacka om galet! tack mami&papi jag blev verkligen jätte glad! sjuukt rolig present verkligen! när dom kom hem med dig satte jag och mamma direkt med att köra lite oldies låtar hahah sjukt bäst är vi! jag älskar verkligen min familj- utan dom skulle jag inte vara någonting! <3


här får ni en sjukt fin och underbar låt från filmen twilight - jag har inte sett filmen än men snart ska jag men den här låten alltså den kom rakt in i hjärtat som jag tror nog filmen också kommer att göra spc när denna låt kommer upp i filmen..

http://www.youtube.com/watch?v=w6KYjytwr1w


nu ska jag kolla på film med min bästa mamma!
kanske skriver senare eller så hörs vi imorgon.


xoxo - lillis

Kommentarer
Postat av: carro

jag måste oxå se den filmen , verkar sjuukt bra:D

2008-12-14 @ 19:50:50
Postat av: carro

jag måste oxå se den filmen , verkar sjuukt bra:D

2008-12-14 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0