the best massage i have ever had

hallu!!

idag va jag på stan med la familia igen!! köpte lite grejer och så!
och jag gick till oslo city idag igen för vi skulle kolla in lite affärer där
och massage killen of course , ahahahah han erbjöd typ tre gånger om vi ville
ha massage så sista gången tackade jag ja! haha jag ångrar mig inte ska jag säga
hahah alltså hans röst hans händer hans kropp hans leende allt e perfekt! så jävla snygg!
och han va marockan haha kan det bli bättre? nae va hahha!! fyfan jag tror jag ska stanna här i oslo alltså för ser för mkt snyggingar här , sen när vi va på väg hem träffade vi gabriel syrrans kompis han e från brasilien uuuh beijo na boca hahaha fick två pussar på kinden aa vanliga hälsningsfrasen hos oss latinos and yes we liked it hahaha spc idag fyfan va heeet han är!!! äldre men soo hot!!! hahaha jag tror oslo e typ 7th heaven hahahaha and i liked it heeree!!!! :)
well snart är det jul shiit vad tiden går snabbt? hehe hoppas ni har kul där hemma!!!!! miss u!
nu ska jag nog mysa med la familia kolla film lr nåt!!


hans leende var typ som dennas vackra varelse är!
visst är den fin? hihihihi





xoxo - lilllis

Kommentarer
Postat av: hoe <3

HAHAHA han ser ju fan ut som en tjej :P !

2008-12-22 @ 22:57:17
URL: http://karraa.blogg.se/
Postat av: biatch <3

HAHAHAHAHAHAHHA amme han såg inte ut som han utan han hade hans leende HAHAHAHHAAH :P

2008-12-23 @ 15:09:33
URL: http://liilliissplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0