three kings were here

hallelåja!

idag har jag bara packat och packat och städat massa..
sen kom anton&magda och så gick jag och magdis till hemköp för att handla lite smågott och anton flanton stannade och nörda med datorn ist för han orkade inte gå hahaah latunge! sen när vi kom hem så kom lambi hit för att säga hejdå till mig , hihih visst har man en gullig bror? han kom en snabbis för han hade bråttom till middag han skulle med boxningslaget som jag kallar det hahaha , han va här i cirka en kvart och sen så sa vi hejdå och så och då började jag o anton o magdis att kolla på massa bilder och sånt och diskutera om snygga människor och annat kul , haha men det roliga va nog att anton säger att jag bara gillar mullater som e snaggade och snorungar hahah , anton du har fel lilla gubben jag har mååånga olika smak ska du veta haha snutten då! haha hoppas du inte håller med honom magdis annars ska du få seee biffen haaah ;) haha sen kollade vi på en rolig film , hehe och sen så snackade vi lite och sånt sen va det dags att säga hejdå hiih gulliga ni är att ni kom och ville säga hejdå mina pluttisar , bäst är ni!! hihi tack för kvällen var verkligen jätte mysigt!! hihi sen när jag kommer hem blir det mer såna kvällar heheheeh fast med karaoke då :D haaha well nu ska jag säkert packa lite mer och sen kolla film och sen sova hihhi.. sitta vid msn också hhaha nörd!!

imorn åker jag , ffyyy vad härligt ni anar inte!!!
ska få träffa mina älsklingar också fan va kuul!!!¨



dom tre bästa kungarna hahaa <3


xoxo - lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0