tomtenatta - hettvärme i en folkmassa USH!

hallelåja.

idag va jag på stan med mamma och pappa köpte ett par svarta jeans en kofta och lite smink och lite grejer till håret!
för övrigt så köpte vi julklappar iaf till snoris sebbis som jag saknar jätte mkt! och sen min kära syster karla, men jag har inte köpt nåt till henne än och jag vet exakt vad jag ska köpa typ tusen grejer från body shop för hon ÄLSKAR sånt :)
sen iaf kom jag hem bytte kläder och åkte till stan åter igen för att träffa tjejerna för att gå på tomtenatta - som är bara hettvärme i en folkmassa ush fyfan! men trevligt med tjejerna som vanligt men kul att man tappade bort varandra typ varje femte sekund.. sen iaf så träffade jag tre efterlängtade personer! Lambi Magda och Massamba gud vad härligt!
sen dom sista jag träffade va karra och carre och sussie karras gulliga och goa mamii :) som skjutsade mig hem hihi tack igen sussie , du är ursnäll och go! hihi och min karra med och carre med såklart tycker om mina kcarrisar haha!
ja vad har jag mer att säga? jo kanske att jag och vanja sitter och skrattar ihjäll åt vissa grejer hahaha sjukt roligt..
och vet ni vad? jag har inte snackat med min bästa vän på TVÅ VECKOR snart för att vi typ har glömt att ringa till varandra eller typ inte orkat eller typ döööttt? illa mycket illa! på lördag och söndag ska jag iaf prata med henne miiiinst i 20 timmar! det behövs verkligen.. hihi hon har shoppat vääldigt mkt har jag hööööört hih ska bli kul att höra allt :)
okej ni kanske tycker bara typ ööh aha och? men ni fattar inte min bästa vän har blivit rik nu drf påpekar jag att hon har shoppat för det menas mkt och dyrt haha :) och massa skor kan jag lova att hon har köpt just the way she likes it!
ja nu har jag nog inget mer att säga förutom vissa saker jag ser fram emot!

- 18 dec Norway
-  24 julafton med hela familjen minus cruella de vil
- 30 dec vanja baby 18 år!
-  31 dec - 1 jan 2009 NYÅR!
- och såklart 23 januari CHRIS BROWN med bästa vän!

nu ska jag se film och sen sova , nattis på er!

  


lite bilder från grekland m. älskade sis <3!




xoxo- lillis


Kommentarer
Postat av: carro

jag älskar dig skitunge!

cruela de vil ahahhaha

2008-12-06 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0