with you are all the things better..



it's for real now karolina.
i love you my baby!

<3




helluuuu! idag hade jag möte i skolan det gick bra faktiskt , nöjd med det. sen va jag i skolan med the bitches
ahaha ganska kul hade vi och skratta väldigt mkt åt skrattretande personer haha nejdå men det är mitt nya ord
haha väldigt kul mm jag vet! vanja&karolina föööörstår vad jag menar med det här ;) hahaha ..
carru arröööööööö är söööötunge till max and i love my girls!! idag är jag på lite bättre humör pågrund av vissa saker :D
Idag såg en chris brown konsert jag hade laddat ner , alltså jag typ grät när han sjöng with you? kan ni inte fatta då hur jag kommer att vara när jag väl är på konserten? hahah jag kommer få panik :) nu är det 54 dagar kvar åååh! och jag vill verkligen ha dom där jävla backstage biljjetterna som kostar 250 dollar!!!!! skitbajs..
well nu sitter jag och snackar med mina girls på msn , och en snygging i telefonen ;)
nu ska jag nog kolla film eller något imorn blire lite skola sen stan med älsk karolina!

untill tomooroooow bitches.


xoxo- lillis

Kommentarer
Postat av: carrooo

jag älskar dig, du är bäst!

jag är glad att jag har dig min underbara unge

2008-12-02 @ 21:40:27
URL: http://carroaaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0