min drömprins har pippi långstrump som tjej - KUL?

hejsan alle mina kära vänner!


igår snackade jag nog med karolina tills tre på natten eller något?
haha vi hade världens roligaste konversation alltså ni anar inte , har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!
hahahaha aee gud vad jag älskar den bruden! hon gör mina dagar till bättre! vi hade iaf en konverastion om en viss PIPPI som har en jätte snygg pojkvän som är min drömprins , hahah fast det kan ha vart hans syrra men tänk om det va hans tjej? då har ska jag döda pippi HAHAHAHHAHAAHA alltså om ni fatta skulle ni också skrattat men som sagt det är interna skämt mellan mig och min kära älskade bubba karolina som däremot ska uppfylla sin romans med snyggkalle på nyår har jag bestämt för MIN skull eftersom jag inte kommer att vara i linköping på nyår så tycker jag att hon ska göra något för min skull haha :) och om hon ser min drömprins med pippi så ska hon döda henne :) so sweet of her!
aja sen däckade jag efter en stund.. och vaknade upp mitt i natten med värk i magen då insåg jag en grej i min säng som inte va alls trevlig och mamma upptäckte min feber.. kul vaa? mm jätte! aja sen idag vaknade jag vid ett för min älskade syster ringde och skulle prata lite om vad som hade hänt i lördags på hennes julebord middag med jobbet , drama drama drama men tills slut hade dom en helt lyckad kväll ? okej folk som är över 20 borde väl inte hålla på som snorungar som vi gör? lite patetisk tyckte min syrra att hon hållde typ på att berätta grejer för mig som JAG brukar berätta till henne om vad som händer runt omkring mig .. hon skrattade lite där och sa tack gode gud att jag har vuxit ifrån det där för läänge länge sen , synd att du e kvar i den tiden sis men snart bor du med mig och då kan du slippa allt det där skitet , OJ min syrra e sååååååå himla härlig! längtar till att jag bor med henne låååååååångt härifrån! and yes hon sa att nästa år ska vi försöka att åka till CHILE tillsammans läste ni det ? CHILE gud vilken härlig känsla jag får i hela kroppen!
vi prata tills tre kanske sen somnade jag om och vaknade vid fem då mamma hade lite damp för att jag inte äter och bara sover om dagarna.. så hon har blivit lite orolig nu igen och tror att jag ska komma in i den episoden av mitt liv jag hade inte för så länge sen.. men hon sa att denna gång ska hon se till att jag inte gör det, älskar min mami! aja nu sitter jag här och tråkar sönder och e trööött igen. men funderar på att kolla film snart för det är nog det bästa jag vet hahaha ,
och eftersom tanya tycker jag är lite för kåt ibland , så har jag bestämt att bara vara lite småförälskad i min dator och mina filmer hahahaha, aja nu skriver jag FÖÖÖR mkt snart jul och nyår kul va? myyysigt också längtar efter att köpa julklappar - känns som att jag är den ända som gillar att köpa julklappar? det e ju fan askul! aja untill later ore tomoroow!


ps.1 JAG SAKNAR MIN BÄSTA VÄN!
ps.2 sitter och snackar med hampus nu och fick en otrolig sööööööööt och underbar och gullig bild på han och min älskade bästa vän sophia hihi :)


 
mysiga turtduvor hihihi
.v. kärlek är ju bara för underbart!




xoxo- lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0