<3 karolina maria teolinda hägglund.



Den här tjejen betyder sjukt mycket för mig ska ni veta..
Jag skulle aldrig kunna leva utan henne, dt skulle vara min död isf!
Hon är vekligen den bästa personen.. min bästa vän.
Hon tar upp en sån stor plats i mitt hjärta och hon kommer aldrig att lämna den.
Det kommer alltid att finnas en stor plats i mitt hjärta för henne.
Jag älskar dig till döden , vi två föralltid har vi sagt och jag hoppas det förblir så!

du är min ena halva , du är mitt hjärta du är allt!
tvivla aldrig på att du betyder för mig enoormt mkt!
du är guld värld på riktigt!
tanken att leva utan dig för mig rädd , förvirrad och gråtfärdig!

jag älskar dig mest
<3

xoxo- lillis

Kommentarer
Postat av: karro <3

att bara få höra ditt namn får mig att lee, att får vara vid din sida gör mig till en starkare person <3 JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA <3

2008-11-26 @ 16:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0