baksmällan är hård idag , men fest idag igen :)

GALEN KVÄLL IGÅR :)
helt sjukt rolig kväll fan såhär kul har jag nog inte haft på länge..
först så va jag hemma ensam hela dagen för syrran jobba sen fixade mig och stack och mötte upp
syrran på hennes jobb , haha hände en ass kul grej på rulltrappan på väg dit haha killar alltså ni e FÖR roliga ibland!
Sen stack vi till lipp och mötte upp ronny halvsägaren på Lipp som e faktiskt min syrras ex en chilenare han e snällast :)
så mötte upp han la in en väska i hans bil sen gick vi in på lipp betala ingen inträde ANTECKNA plus gick vi in vip hahaahahaha , sen mötte vi sandy jordan och hela compani barbara jobbade på baren igår så hon kunde inte festa så mkt med oss men gratis shots fick vi iaf hahaha :) hon gjorde sjukt goda drinkar också! vi dansa gaalet mkt! efter en stund hade jag och sis typ fem domenikaner som dansa med oss alltså tänk er FEM killar från dominikanska republiken mmm vi kan ju snacka om att killarna KUNDE DANSAAA , aoow fyfan vi va ju i himlen för dom ser ju typ ut som mullater och jag och sis vi  gillar ju inte mullatter VAA? hahahahah .. vart mkt dans där sen efter ett tag stack chloe och sandy fast jordan o compani stannade kvar och jag fick träffa micke också som e halvsägare på lipp med ronny skit snäll han också och jätte duktig på salsa haha fast med syrran vågade han itne dansa hahaha det e klart min syrra e ju bäst på att dansa salsa hehehe :) sen tog vi massa drinkar igen haha auuw shit så mkt som jag drack igår har jag aldrig druckit förut haha ..vi dansa och dansa och hade så hiiimla kul hände massa kul på dansgolvet fyfan haaah :) sånt man inte skriver här hahaha.. sen iaf blev klockan tre och vi bara whaat? haha kändes inte som om det borde ha tagit slut men vi stack upp och där va ronny och micke så vi snacka lite med dom och sådär haha ronny dansade lite för oss haha sjukt rolig kille han tror han e snyggast hahaha skönaste han gav mig cigg och tände åt mig och allt haha hmm nån fjäska mkt kanske vill ha my sis baack haa haha :) ae sen så stack vi till bilen och hämta väskan så erbjöd han skjuts men vi klarar oss för vi skulle på efterfest hemma hos oss hahaha så vi drog med jordan o daniel och sen så stack jordan hem och vi drog på efterfest hemma hos oss käkade lite fyllekäk och sen däckade jag faktiskt haha minns inte så mkt om efterfesten haha och har lite minnesluckor på lipp också hahaah men men galet rolig kväll! TACK ALLA!!!

idag är baksmällan riktigt hård , men idag blir det hemma fest först sen kanske halloween festen på lipp för ronny tyckte att vi skulle komma , för som sagt detär inte en fest om inte jag och sis är där RIGHT sis? hahaah bästa!!
älskar att festa med B.sis hahaha hon är typ jag om 10 år haha :D love her!

well well bilder kommer senare haha finns en rolig bild på mig som ni kommer skratta åt riktigt mkt hhahaha :)
hoppas alla hade det roligt igår ! och hoppas ni har det idag med jag hoppas jag har det iaf :D

see uu tommoorooow!

önskar faktiskt att vissa personer hade vart med igår!
sophia tanya magda lambi och karolina .v.

xoxo , lilliss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0