i woked up from a wonderful dream today.

idag var jag i skolan träffade alla snuttisar förutom vissa som saknades tyvärr :/
men jag träfffaade äntligen min älskade snuttis karolina som jag har saknat massor hihi!
efter skolan stack vi på stan och kollade lite och käka och sisådär jätte najs och trevligt :)
love u girl!
sen kom jag hem och däckade direkt i sängen för jag och tessa sov fan ingenting i natt helt sjukt :)
hade det jätte mysigt med henne igår faktiskt jag tvingade henne att kolla på sin FÖRSTA skräckfilm och
hon vart livrädd men sen blir man fan hahaha finns nog inte nån som kan älska mer skräckfilmer som mig och syrran :)
well well nu när jag vaknade helt nyss , så märkte jag att jag hade haft världens underbaraste dröm..helt sjukt går verkligen inte att förklara hur underbar den va .. jag vaknade med en sån härlig känsla och rysning i hela kroppen..
ni kan förstå hur härlig den va då? .. helt underbar.. men som sagt drömmar är bara drömmar tyvärr :(
aja nu ska jag nog se en film eller något ..
to tomooooooorow peps!



xoxo- lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0