i'm back from the big city

HALLO! I'm back from the big city!

tråkigt tråkigt och åter igen tråkigt att vara hemma!
vill inget mer än att åka tillbaks .. har haft en underbar och helt galet sjuk och kul helg i sthlm.
tack verkligen alla som gjorde den så underbar , minnesvärd helg som sagt!
and what happens in stockholm stays in stockholm!
bara min bästa vän och alla sköna och underbara folk i sthlm som vet hahaha :)
som definitivt ska komma på min 18års fest har dom lovat , haha för att jag ska bevisa att linköping inte
är landet haha , okej det e en tråkigt död stad men det är fan inte landet! well längtar redan!
måstee bara säga gissa vem jag träffade på i stockholm? it's not such a big deal but for me it is because he is sooo
fucking hot , jo ADAM TENSTA! sjukt hetare i verkligheten än på bilder och video ,killen dödar i mean it!
kanska avundsjuka? yes of course och snart får jag träffa min älskling chris brown! 23 januari kommer bli en så jäävlaa braaa och otrolig underbar dag för mig och min bästa vän sophia , helt sjukt!
well som sagt vill inte säga så mkt om stockholm för det som hände där stannar där that's it!
men fyfan va underbart kul vi hade, kan inte beskriva med ord! tack verkligen .v.
funderar på att åka tebax nu i helgen eller kanske imorn? skulle va skit kul.. because i miss u.
saknar min bästa vän fan har inte spenderat mer än helg med henne på typ två år nu eller nåt..
måste verkligen få vara med henne länge , hon är ju min bästa vän den som vet exakt allting om mig
och vi delar på allt förutom killar hahaha , och ingen förstår som hon gör och fyfan vad jag älskar henne!
vi får se vad som händer.. just nu är jag förvirrad lessen och arg på mig själv.. har gjort saker jag inte borde ha gjort
men nu måste jag ta stora och bra beslut för det handlar om min framtid , jag kan inte förstöra allt för en sak..det är mitt liv och ingen annans , jag måste skärpa mig nu! den här veckan måste många besluts tas.. oh jag som hatar att ta beslut! måste påpeka också att marcella üre är en jätte underbar person som skickade sms idag och brydde sig verkligen om hur jag mår och va bara allmänt gullig , TACK VÄNNEN! ooooooooooooooh vad jag saknar våra tider!
och jag saknar sophia jätte mkt nu .. får tårar.. alltså våran helg det ... vill bara drömma mig bort till den helgen som gick.. helt underbart! shit vad jag skriver en bok nu.. haha som sophia brukar säga! kan inte fatta att du är 18 nu .. snart är det min tur och då kan jag lova att städerna i hela världen..WATCH OUT! because we're gonna make all the cities trumble! hahaha fyfan vad vi ska resa och ha kul :) men en dag jag längtar till mest är våran dag baby 23 januari då vi får träffa våran baby booy! that's gonna be sooo sick!  thanks bejbi for making that day the best of my life! men mest tack till världens bästa sebbe som köpte biljetterna åt oss hihihi :)
vad har jag mer att säga huuh? jo att jag saknar min syster jätte mkt har såå mkt att berätta till henne efter helgen att jag dör , och saknar min älskade familj i chile!!! längtar tills nästa år!  åååååååååååh nu babbllaar jag för mkt.

skriver nog mer imorgon det får vi se..
nu ska ja iaf kolla på antingen adulthood , dirty dancing eller salsa the movie!

P.s vad tycker ni om min nya header ? fin visst :)


xoxo- lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0