sista november och första advent.

hellu!

igår vart det en hemmakväll med film och massa regn!
idag har jag vart hemma sovit och kollat på la Teleton det är en välgörnhets event som görs i Chile
varje år för att samla in pengar till funktionshindrande barn den har funnits i 30 år nu , det hålls i tre dar
utan non stop , den var jätte fin och otrolig sorlig den kommer verkligen in i hjärtat och i år lyckades alla i hela chile samla in 16.0000 millones de peso det är otroligt mkt! man blir jätte glad och varm i hela kroppen utav att se hela grejen hehe :) sen har jag också myst med min bästa och älskade och gulligaste mamii <3
kollat på en film som heter timber falls skit bra film verkligen!
sen the house bunny haha riktigt rolig skrattade ass mkt och den va väldigt gullig också :)
rekomenderar starkt att ni ska se dessa filmer ..
well nu sitter jag och snackar i telefon med min vän tessa..
ska nog sova snart för imorn ska jag till skolan har möte och så vidare , wish me good luck!
i will need it! hoppas att jag får träffa mallie har saknat henne massa faktiskt och marcella också!
och lollo vill jag också träffa :) well well vi får se :) ja får träffa snuttis karro iaf :)
jag saknar min systeeer och min sophia ocksåå!!! men snart ses vi!
nu orkar jag inte skriva mer men hoppas ni sover gott i natt :)
untill tomorow!!!


quien te dijo eso..


xoxo- lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0