some memories are good to remember sometimes.

hallu!

Igår stannade jag hemma så det blev en lugn och mysig hemma kväll!
Vi fick gäster ända ifrån göteborg , det var mammas och pappas gamla kompisar som dom
har känt i 20 år nu och dom tog med sig sin dotter lissette jätte gullig och go tjej!
Och hennes storebror är då min barndomskärlek alexis(även kallad alex) vi är lika gamla
och guess what vi döptes tillsammans haha och typ dom flesta korten på mig när jag e barn och bebis är
med honom hahaha , så vi satte oss och kolla på vårat dop trots allt att alex inte kom men men vi får väl ses någon annan dag skulle vara skit kul ! hehe men iaf vi satte oss och kolla på vårat dop video haha o herregud jag har nog aldrig skrattat så mkt! Allas kläder och musiken dansen allt haha så himla härligt , då umgicks mina föräldrar med bara chilenare och det va så himla roligt .. saknar dom tiderna! Haha på videon kom såklart min bästa vän sophia upp också haha och jag slog henne? haha ovanligt! Jag var värsta boxaren när jag va liten hahaha naw snuttis då stackarn haha!
Men iaf den videon väckte många minnen i mig och det var verkligen jätte härligt! Att se alla tillsammans som det var en gång i tiden bara vi chilenare och alla barnen sprang runt som vanligt och alla vuxna dansade och skratta och hade jätte kul och vi barn kunde faktkskt också dansa ibland haha och festerna va alltid till klockan 7 på morgonen .. vad ja saknar dom tiderna! önskar det vore så igen.. haha men dopet var iaf väldigt roligt att se på haha jag och alex borde nog döpas om hahaha! sjukt kul! sen efter en lååååååångt dop och mkt skratt så kollade vi lite på kort också haha snacka om att dom retade mig om hur kär jag va i alexis haha men hallå jag va faktiskt bebis och bara ett två år och aa så vidare hehe ..
men sjukt gulliga kort finns på oss faktiskt hehe.. Hoppas vi träffas snart så vi kan skratta åt våra kort och vårat dop tillsammans haha! :) well sen så gick jag och lissette och pratade massor i mitt rum och kollade på Cool runnings haha rolig film det där! Sen la vi oss och snackade massor mer och sen sov .. jätte härlig och mysig lördag!

min helg har iaf vart väldigt lugn , tack för den som gjorde den rolig och mysig!
idag ska jag också ta det lugnt och kolla på massor avsnitt av the hills!
och äta massa med gott :) sen får vi se om jag åker till tessa ikväll och kanske sover där!
nu ska jag iaf dra mig kanske skriver lite senare..

sthlm om 4 dar!!!! :)


xoxo , lilliss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0