the way it goes

måndag:  skola först sen på kvällen vart det fika med alla tjejerna jätte mysigt och trevligt ! :)


tisdag: först stan med mami och papi köpte lite presenter till sophia och så vidare till massor i chile för vi skicka paket idag ( torsdag ) så aa sen så stack jag hem träffade fanny och malin och så drog vi oss till skäggetorp och mötte upp björn och då kom han med bilen och så hämtade vi upp challe och sen åkte vidare till abisko för att lämna en mobil vi hade hittat på bussen sen så åkte vi vidare till tallboda där tjejerna hade fest :) haha först kan jag lova dig så vart det drama men sen ordnade sig upp allting och vi hade en helt jävla lyckad kväll/natt kan jag lova! TACK ÄLSKLINGAR! :)


onsdag: på morgonen så vaknar jag och jag ligger på soffan med anton haha helt chockad och alla hade stuckit från lokalen bara jag anton och olle kvar haha så vi drar upp och tar en buss hem typ vid sju åtta så jag sticker hem och sover sönder sen på kvällen åkte jag till tessa och sov hos henne helt mysigt vi kolla på film med sexi mami paul walker och åt chips med dip , cola och marabo choklad mums! sen va vi uppe till typ fem på natten och sjöng skratta dansa och prata ass mkt haha riktigt kul :)


torsdag idag: vaknade upp vid elva först sen tre och pallade inte med skola idag! sen ringer gullungen maria och säger att hon har dansuppvisning i nya munken så jag och tessa drar dit och kollar :) där träffade vi hennes mamma och syster jätte trevligt haha jag och tanja satt och kommentera alla som dansa och skratta haha va jätte kul! marias grupp va BÄST jag menar allvar och hon va jätte duktigt verkligen :) sen nu har jag kommit hem och ska packa och massor tills imorn för gissa vad IMORN ÅKER JAG TILL MIN BÄSTA VÄN SOPHIA :) ska va i sthlm hela helgen och vi ska festa hela helgen kan jag lova för hon fyller 18 idag min pluttiss shit kan inte fatta att hon redan e 18 fan vilken helg det ska bli :) ni får ha en jävlans rolig helg för jag ska ha det eller hoppas iaf hihi :) love u guys!


- xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0