with you



VET NI ATT JAG ÄR VÄRLDENS GLADASTE OCH LYCKLIGASTE MÄNNISKA I HELA VÄRLDEN JUST NU?!
mitt livs kärlek ska komma till sverige den 23 januari och jag ska gåååååå på hans konsert!!!
alltså jag har väntat på det här i typ tusen år nu!! JAG ÄR SÅ JÄÄVLAA LYCKLIG!!! helt sjuk vilken känsla
det här nog världens bästa helg och freedag hoppas verkligen min helg blir super för det här gjorde mig så himla glad tror fan inte min helg kan bli bättre gör den det då är det fan min tur helg eller nåt :) faaaaaaan vilken skön känsla att vara lycklig det har jag inte vart på lääängee!!! NI kan ju tänka er min MIN när malin skrev det till mig jag dog mina tårar kom direkt sen ringde syrran och jag skek och hoppa och tjöt allt haha och imorn ska jag berätta för sophia då blir det mer sånt haha men alltså ni kanske tycker ja e töntig och sånt men ni anar inte hur mkt jag gillar den här människan alltså hans låtar får mig att må så jäävlaa braaa och han är så himla vacker alltså gud det här e helt jävla sjukt!!!!!!!!!!!
längtar som fan alltså ska kriga för att få röra hans hand vad som helst hahaha :)
well well nu vet ni iaf vrf jag är så hiimlaa lycklig!! :D



Christohper Maurice Brown

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0