dale don dale

halleuja!
Idag är det fredag och jag har bara hostan kvar men pallade inte mig till skolan ändå ..
Så idag har jag städat och hjälpt mamma hemma och pluggat lite duktigt av mig tycker jag haha (Y) bra jobbat lillen!
Just nu sitter jag och lyssnar på massor reggeaton musik och då kom dale don dale låten haha den väcker fram otroligt många roliga och underbara minnen haha , fan jag vet nu att jag sa att jag inte skulle festa den här helgen för har vart för mkt av det goda på sistonde men va fan nu när jag lyssnar på sån här musik fick jag sååån lust att festa och bara dansa gäärnet idag! Oh fyy va jobbigt , men men får väl typ dansa hemma för mig själv eller något haha eftersom här i lkpg är det alltid dött , faaan jag vill verkligen dit imorn men jag får acceptera att jag inte kan :( jobbig värre! Just det måste bara
säga att ni måste börja se gossip girl om ni inte gör det? alltså dom nya avsnitten är helt otroliga varje avsnitt kommer något nytt och man blir helt puufff av dom helt jävla bra är den serien den knäcker alltså precis som 90210 rekomenderar verkligen att ni börjar att kolla på dom! Faaan det e helg och jag är sjuk och sitter här och tråkar? haha lyckat! Hoppas bästa vän kommer ikväll har inte fått smset än om hon inte kommer så kommer jag nog typ ta självmord eller nåt haha för jag måste få umgååås med nån nu har vart hemma i tre dagar och vart sjuk , tror jag blir galen snart! Har vart för mkt sjuk och hemma dom senaste två månaderna , ae back to music .. har ni inte känt att reggeaton är nåt ni inte kan sitta still till? alltså bara nån sätter på det så börjar min kropp dansa så himla sköön musik den är helt underbar ååh vad jag vill dansa nu fan funderar på att göra en fest för mig själv haha skulle inte sitta fel hahah gud sophiiaaa kooom i neeed you! hade bett bubba karro komma annars men hon ska ju ha sin första match idag så :/ men lycka till baby!  well nu ska jag iaf dansa vidare med mig själv och min sköna reggeaton musik eller ska nog sätta på favoriten segertåget nu och försöka leka att jag kan portugiska haha laaaater peps!


O beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado..


xoxo , liillis


Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen ser man på :D

2008-10-03 @ 23:25:22
URL: http://ivvana.blogg.se/
Postat av: Lisen

Fin design din blogg har <3

2008-10-04 @ 00:23:11
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: simone

Hahah aa de e klart man skrattar åt den :D skitbra.. fast synd att dom blir så fula som tjejer :P

2008-10-04 @ 01:16:39
URL: http://simonebeunstampell.blogg.se/
Postat av: Liilliiss

till simone : hahaha visst e den :) aa precis för när dom e killar e dom skit snygga haha:D



till lisen : tack så jätte mkt hehe :) min vän simone har gjort den åt mig hehe :) din va också fin!



till anonmym : nemen heeeeeeej ivana hehe :D

2008-10-05 @ 18:46:36
URL: http://liilliissplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0