everybody hurts

hellu , jo jag vet har inte alls skrivit i bloggen nu men har varit sjuk och inte orkat allt så mkt...
har mest spenderat tiden att kolla på 90210 och Gossip girl avsnitter som är helt grymma!
Ni måste verkligen se dom , well det e vad jag har gjort och proppat i mig massa medecin kul? oh no!
Känns som om jag är tebax i den där fasen som förra året deprimerad sjuk och orkar inte med någonting..
Men det är bara tre veckor kvar tills jag åker till min älskade syster så jag får hålla mig tills dess.
Well imorn är det fredag och jag är sjuk så kommer nog att spendera min dag hemma och göra ingenting
om inte min bästa vän kommer och räddar mig om kvällen? oh hoppas det behöver verkligen henne just nu!
På lördagen hade jag fått en sjukt roligt inbjudan men ska tyvärr inte dit för allt verkar komma i vägen för att jag ska komma dit samma som förra helgen men jag får tänka såhär att om något vill att jag ska komma dit så kommer jag dit
annars får jag vänta till the right time som det kallas, om det kommer någon sån dag.. Jag har slutat hoppas nu för tiden
finns inget jag hoppas till längre känns det som bara att allt ska gå dåligare och dåligare maybe i need help? hmm...
åh säkert febern som snackar nu eller något ... saknar sanna och syster och saknar lambi min älskade bästa vän och granne som nu har flyttat ... oh no wonder i'm depress? fan tror jag behöver en sån kväll med massa glass och deprimerande filmer med en person jag kan prata om allt , det skulle vara helt underbart! fuck vad ni inte bryr er haha 
jag lovar min blogg kommer inte fortsätta såhär att jag bara skriver deprimerande grejer men saken är att det har hänt väldigt väldigt mkt nu på sistonde och det känns som om jag inte orkar längre.. men nu ska jag sluta tjata! 


everybody hurts.
someway ore sometimes.


xoxo, lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0