happiness

hallu! senast jag skrev så va jag arg sorry for that! men nu är jag otroligt glad för jag är hos min syster idag hihi kom hem till henne idag efter en låång resa hehe åh va härligt det känns att vara här :) vi har verkligen myst hela dagen och ätit kinaaa mat och sushi haaa snacka om att jag är glad haha love this hihi sen ska vi äta cheesekake creme brulee hehe ååh kolla på skrääckiiisss för det är våran favoriit ååh vad härligt det känns att vara hos min älsklings sis hihi det behövde jag verkligen nu ska jag ta det lungt och bara mysa massor med henne det behövs på tanke av allt som har hänt senaste tiden.. som mina närmaste vet har jag inte alls mått bra .. så drf köpte min älskade syster biljetter för att jag skulle komma hit för hon finns allitid här för mig åh vad jag älskar henne!!! så fyller hon år snart hihi den 4 ååh vad vi ska festa då haha jag skulle ha vit vecka här borta för har haft lite problem med hälsan nu men va fan min älskade syster fyller år och det måste FIRAS :) well well hoppas ni får ett undebrar lov allihopa because i'm sure that i will :D
tjejer festa massooor åt mig hehe :) love u guys!

nu ska jag och sis mysa vidare ..
see uu tomooroow!



xoxo , liilliiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0