i just can't forgive and forget..but..

förlåt för att jag inte har skrivit alls mycket.. men har inte orkat alls att skriva!
men iaf min helg va trevlig och mysig träffade min kära vän lambi gud va härligt det va att va med han igen
va så himla länge sen.. kändes skönt hela helgen va trevlig iaf ) hade inte sådär wow kul men den va mysig och trevlig.
haha men roligast hade jag och magda nog haha härligare tjej finns det inte :) älskade snutt!
träffade tanya snutt också igår gud det va också underbart väldigt trevligt att få vara en hel dag med henne igen :)
först gick vi på stan och sen käkade vi och pratade massor sen följde hon mig till tandläkarn och sen hem till mig
och hade roligare än roligast haha (: tack vännen för en väldigt välbehövd dag med dig!
Idag är det tisdag och jag vill bara att det ska bli den 24 oct så jag kan åka boooort härifrån till min älskade syster!
fyfan va härligt det ska bli att komma härifrån sen när jag kommer hem så ska jag åka till min bästa vän i stockholm för bitchen fyller 18 år haha bitch hate her nae älskar henne så in i helvete men avis för hon fyller 6 månader innan mig haha :) fan va kul det ska bli att fira henne hihi.. jaup finns det mer att berätta? jo kanske att vissa personer irriterar mig så jävla hårt att jag skulle vilja slå ihjäll dom vill bara skrika och gråta och få damp på dom! Dom snackar så himla mycket men visar ingenting.. jag är trött på skitsnack! bevisa istället för att snacka.
nu iaf trött men ska kolla på gossip girl so2e06 som kom äntligen idag och 90210 so1e07 som också kom idag :) najs!
sen ska jag nog soova gott ? lr inte.. iaf see u toomrooow!
saknar att ha sanna här!


jag har en bästa vän vid namnet Sophia fernandez , jag har alltid ställt upp för henne men en gång så va jag där varje dag och hela tiden jag ville verkligen ställa upp för henne varje sekund då.. hon sa att hon aldrig skulle glömma det och det gjorde hon inte för nu när jag mår som dåligast så är det hon som ställer upp för mig hela tiden varje dag och försöker få upp mig som jag lyckades få upp henne lite iaf.. det sägs att i livet måste man ge för att få tillbaks det har jag märkt är sant och jag är så himla glad över att ha en sån vän som min sophia, utan henne vet jag inte vart jag hade vart nu.. tack verkligen du ska veta att jag alltid finns här för dig och jag kommer aldrig sluta älska dig för är det nån som är en äkta vän så är det du. TE QUIERO MAS QUE A MI VIDA .v.



jag och bästa vän!

<3


xoxo , lilliss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0