shawty wanna a thug

hellu! vet ni? det SNÖÖÖAR i norge? coolt va? känns verkligen som jul nu men ärligt det är ju inte äns november än? vad har hänt med vädret igentligen? well mys är det iaf! aja i måndags sov jag och sis på hotell va jätte mysigt faktiskt :) hon jobbade morgon så hon kom och väckte mig vid elva på hotellet och då åkte vi hem och sov en stund och åt frulle sen så stack vi till majorstua för syrran skulle få ryggen knäckt hos en kiroprakt eller nåt haha , sen så träffade vi sandy och stack till stan och kollade in halloween dräkter och sånt haha scary! Vi vet inte än om vi ska klä ut oss på lördag vi får se skulle va skit kul :) hehe well sen så drog jag och sis och tog en fika och kom hem och kollade lite på tv och sen så åt vi middag hihi myspys! sen kollade vi på massa tv och snacka massor hihihi..och sen däcka vi efter massor youtube klipp haha :)

idag vaknade vi typ hundra gånger och sen somnade om hahaha lata är vi , syrran är fri från jobbet idag härligt hehe :)
så när vi gick upp såg vi att det SNÖA ute haha , så vi bestäme oss för att stanna hemma fast vi igentligen hade bestämt att dra in till stan men pallaaa det snöar haha, så vi gjorde i ordning go frulle och satte oss och kolla på ett nytt avsnitt av one tree hill som har kommit nu för att laddas ner hihi och gossip girl och 90210 ååh vad jag älskar dessa serier :D
aja idag ska vi nog bara mysa like always städa lite och laga tacos tillsammans och kolla på massa filmer och snacka massor ooh vad jag älskar att vara hos min syster , det är verkligen lycka!  well well later homieees'


har ni sett make me a supermodel? om ni inte har KOLLAAA det finns två snyggingar tyson beckford som e jury och modell frankie godoy oooh god i think i'm in love ...

xoxo , lilliss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0