studiedag

hallu , inte skrivit på några dar nae inte orkat precis..
jao har inte hänt så mkt dom här dagarna skolan sen vänner sen hemma..
Idag på den lediga dagen hade jag tänkt att åka till nkpg till min saknade vän tanya..
men det gick inte så bra så får ta det någon annan dag men vill verkligen träffa plutten saknar henne.
Jag stannade iaf hemma sov lite plugga lite och städat och sen myst med min älskade mami :)
skönt med en ledig dag och att man spenderar den med sin älskade och underbara mami ..
hon är så underbar älskar att sitta och prata med henne om precis allting och kunna få ut allt åh mami
vad jag älskar dig :) well har inte något nytt att berätta kanske förutom att jag idag fick se en bild på mina två barndomskärlek hahah det va lite roligt att se hur dom ser ut nu för tiden , det va väldigt trevligt att se :)
bra smak hade jag iaf kan jag säga hehe, dom här sista dagarna har jag känt mig helt off mot allt och alla ..
det kanske e bara jag som känner så? men om jag har vart det så förlåt , men jag har inte orkat kanske kan va lite så
i fortsättningen men jag lovar ni har ingenting med saken och göra det e bara jag som har känslor och sånt jag måste ta
itu med , och jag vill tacka min underbara familj och mina underbara vänner som verkligen finns där <3 ni vet precis vilka ni är! dt är såna här tider man verkligen inser vilka som är dina äkta vänner..

just nu sitter jag och lyssnar på världens underbaraste låt som verkligen kom in i mitt hjärta så fort jag hörde den..
den är verkligen helt underbar , fan va svag jag är för kärlekslåtar! önskar jag kunde hitta en perfekt kille som kunde sjunga såna djupa låtar till mig med sin vackra fina röst ååh va underbart!

här har ni låten .. helt underbar!
http://www.youtube.com/watch?v=Nlfm8qbOA58


nu ska jag dra mig , :)
xoxo , liilliss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0