sunny day

hellu! Idag är jag mkt gladare för det är en väldigt solig dag i norway :)
hih igår så myste jag och syrran hela dagen kollade på massa avsnitt av 90210 och sen massa filmer,
sen så käkade vi god lasange med sallad som syrran hade lagat och sen gick vi ner  till 7eleven och köpte favorit glassen Hägen Daz Dulce de leche ooh mumisgt! sen såg vi en skräck film haha som vanligt :)

idag ska vi nu käka frulle sen ska vi börja fixa oss och dra in till stan kolla lite och käka lunch fika eller något träffa sandy kanske :) och sen senare på dan kanske det blir bio och vi ska nog kolla på fritt fall eller nåt en norsk skräckis som sägs att vara riktigt bra enligt sis hehe :) aja nu ska jag käka frulle och sen fixa mig! men hoppas ni får en rolig dag ni alla :)

laater!

misssss my girls!



xoxo , liilliiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0