the weekend

fredag :  hemma från skolan åter igen , så hjälpte mamma att städa hela lägenheten och sen plugga jag ett tag
sen så kom det gäster och jag låste mig in i rummet och hörde på musik och plugga lite sen så kollade jag på dom sista avsnitten som har kommit hittils från gossip girl och sen kom en vän och gjorde mig sällskap och vi kollade på skräckfilm och myste och sen sov mysig fredag!

lördag : Vakna rätt så sent sen så gick jag upp städa rummet igen och sen började jag fixa mig för att åka in till skäggetorp till vanja , hade en jätte mysig lördag med två av mina favorit tjejer karolina&vanja vi käka pizza först sen gjorde vi drinkar och satt och snacka och kolla på shan the man sen blev det lite dans sen åter igen drinkar och massa snack om precis allting och sen kollade vi på sjuka program på mtv haha sen så blev det lite av en skräckfilm haha men sen vart klockan två och karolina ringde sin mami så skjutsade hon hem mig jätte gullig :) sen så kom jag hem satt lite vid datorn sen däcka jag.. tack för en jätte underbar och mysig lördag älsklingar <3!


söndag : ren deprimerande söndag .. regn och huvudvärk! spenderat nog hela dagen med att ligga i sängen och plugga och suttit vid datorn lite sen tessa och gjorde mig sällskap en stund och sen drog hon och nu sitter jag här och ska nog ta o kolla på film m.mami eller något sånt :) hoppas ni får en trevlig söndag!



xoxo , liillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0