things you know just by looking at her.

whazup!
Igår dagen va riktigt mysig , jag och sis dushade fixade oss sen stack vi upp till majoursta och gick på en spansk resturang och åt tapas mmm det va riktigt gott! och det jobbade nog världens snyggaste rasta kille där oh herregud jag och syrran ska nog gå dit varje dag och äta haha :) vi satt där i typ två timmar och snacka massor och mumsa maten massor hehe , sen mötte vi rajwinder och gick till colosuem typ norges största bio och såg den nya norska skräckfilmen Fritt vilt , hahaha snacka om att vi va skit rädda alltså den biosalen e helt grym den e så himla stor och ljuden kommer verkligen ööveraallt så ibland kan du höra ljud bakom dig från ingenstans haha ja vart livrädd haha riktigt bra film :) jag brukar inte gilla nordiska filmer men norska filmer e fan riktigt bra! sen gick vi hemåt iaf och tog en varm choklad och te för det va kallt ute hehe.. sen gick vi och la oss .. väldigt mysig dag tack tjejer .v.

idag så har jag sovit och städat för syrran har jobbat och hon kommer hem vid fem :) då ska vi laga mat tillsammans och sen kanske vi ska bo på hotell om sis har fått rum hoppas det hihi :) aja har inte så mkt mer att berätta än att igår fick jag reda på en sak som jag absolute inte ville höra just nu något som sårar mig djupt något som gör mig rädd något som gör mig oerhört lessen! jag vet att om nåt händer med den persoen så kommer jag att dö helt enkelt jag kan inte klara av ett liv utan henne.. det går bara inte! jag trodde jag var på bättre vägen men allt går bara mer och mer neråt hela tiden.. jag är längre ner än botten nu.. jag klarar inte av mer känns det som.. åh kan inte bara någonting bra hända? något alltså nåt litet vaaaaaaaaad som heeelst kan bara allting sluta gå dåligt hela tiden.. åh jävla skit !


well now i'm going maybe later!

min kära syster fyller år snart!
och min älskade bästa vän sophia fyller 18 den 20 nov WUHUUU!

xoxo , lilliss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0