you shouldn't be broud of being you.

hejsan, förlåt men idag får ni ett arg och irriterad inlägg först på dagen senare kommer iaf en bra och rolig men måste få ut det här nu!


jaaag hatar dig så jävla mkt , du är fan inte klok i huvet alltså du e så fucking faaalsk! och psykad i huvet , skäms du inte?
skäms du inte att vara du? du är fan egotrippad äckligt falsk äckligt dum i hvuet den ända du tänker på är dig själv alla gör fel men du är perfekt enligt dig nej lilla du du är inte perfekt du är så jävla äckliiiiiiiiiiiiiiiiiiiig hur kan du såra dina egna nära och kära? hur kan du ens tänka tanken att göra allting du gör? tänker du med arslet eller jäävla fitt hora? vrf va du tvungen att finnas i mitt liv för? jag vill inte ha dig i mitt liv ALDRIIIG för du förtjänar inte ingenting du är den sämsta personen jag någonsin har träffat .. du är helt enkelt ingenting för mig du betyder inte ett skit för mig, du är skräääp!!
jag hooppaas du får ett fucking ensamt och fuckad liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv oooooooooh alltså jag önskar aldrig DIG nåt gott för såna som duu borde fan ooh vet inte vad!!!!!!!!!! FAN VAD JAG HATAAAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!



gå och typ dränk dig jävla fitthooooraaa!!!!!


huuuu.. skriver nog ett roligare inlägg senare ..

xoxo, lilliss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0