a long time coming.

hello my friends!
vet att jag inte alls har skrivit på sistonde..
men jag är hemma iaf nu och jag hade en jätte skönt mysig och roligt lov borta i oslo.
träffade massa människor man inte sett på länge och det var en jätte bra jul och nyår!
vi välkommnade också lilla antonella till världen.. ja min syster fick en liten flicka och tro mig hon är världens vackraste tjej som finns på denna jord.. min lilla ella hon är verkligen min lilla ängel känns som om hon har fått mig att vilja leva igen och hon har fått mig att känna mig lite lycklig inombords .. när jag håller henne så känns det som om allting i världen är mkt bättre.. och när hon ser mig med sina stora vackra ögon och hennes långa vackra ögonfransar då får jag beviset att kärlek lycka och allt sånt finns.. för jag ser det i hennes vackra ögon.. jag e helt såld i min lilla ella!
hon är verkligen mosters lilla älskling! och så får man inte glömma min lilla sebbe som har fyllt 11 år nu och är jätte fin och stor och stark :) och kan spela gitarr hihi älskade sötnosar!
well när jag kom hem fick jag träffa några av mina underbara tjejer .. fattas några fortfarande att träffa då!
men träffade SANNA älskling fatta har inte träffat henne sen i augusti? fyfan va skönt att hon är hemma det är helt underbart! ja sen har man väl träffat alla tjejer väldigt mkt och sen magda va jag med i lördags.. hmm lambi ska jag nog träffa i veckan tror jag? resten av veckan vill jag spendera med tjejerna för i helgen åker jag till sthlm vet ni varför? JO FÖR JAG VILL TRÄFFA MIN BÄSTA VÄN PLUS VI SKA SEEEEEE CHRIS BROWN OM TYP 11 DAR !! :) så tänke att jag ville spendera en helg och en hel vecka med bästa vän, eftersom jag måste komma tillbaks den 24 jan eftersom två av mina vänner har 18 årsfest då och sara låter mig INTE missa hennes dag och det vill jag inte heller :) hihihi well vad har jag att säga mer ? joo kanske ska börja praktisiera på en affär lr något? kanske klädaffär hoppas det iaf! well jag saknar min familj i chile som vanligt väldigt mkt. men jag ska åka om ett år alltså aa i slutet av 2009 alltså jag längtar så jäääääävla mkt! helt sjukt .. fatta vad kuuuuuul jag ska ha det!! längtar att få träffa alla!! :) ja okej nu ska jag lägga in allt tvätt som mamma har lagt i min säng som jag ska lägga in i garderoben och så.. just det jag har blivit en mkt ordningssam tjej nu för tiden har bestämt mig för det i år att jag ska alltid ha städat rum och hjälpa massor hemma sköta plugg och sånt och leva livet of course! okej nu orkar jag inte skriva mer kanske skriver mer sen eller imorn nog.. nu ska ni få ett lite sorligt men kärleksfullt inlägg!!! :) här får ni en bild på min lilla ängel också!!

antonella .v.

helt såld och kär i denna bild!



you know you love me ,
xoxo- lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0