lagrimas , de ondas pasiones y heridas.

hallå där!!
vet att det va länge sen.. men har inte haft någon riktig inspiration att skriva förutom att min bubba vill att jag skriver lite mer nu.. så här kommer det..

dagarna har jag spenderat med mina kära och underbara vänner!
för har vart väldigt lessen för att det inte blev sthlm.. och ronjas fest va helt jävla grymt roligt!
okeeeej och det är typ 2 dar till CHRIS BROWN my husband?????? HUR FUUCKT UUP GALET E INTE DET?
jag har väntat på denna dag sen RUN IT kom ut? okej ganska desperat  men jag brukar bli beroende av vissa människor i typ tusen år? KUL ibland faktiskt och ibland inte. haha. fun i knooow!
imorn ska jag va med bubba karolina för på torsdag åker jag till STHLM äntligen då ska jag och fia på stan sen ska vi mysa och sen soooova för vi sak upp tidigt för att köa typ 10 9 timmar för chris brown :) ja vi e galna men och det e faktiskt chris brown typ världens hetaste människa ever! och jaa han skulle va det fast han inte va känd så fuck off!haha
om ni inte har hört hans nya underbara låt så e det den här Chris Brown - Glow in the dark .. tyyyp kääärlek!!
jag e jätte tröttttt drf jag skriver lite galet.. har nyss vart och solat.. ska sola imorn med torsdag med i sthlm och sen blire lördag innan saris fest? hoppas den festen blir sjuukt rolig! drömde om den här om dan inte kul dröm alls men vi får väl hoppas att den inte blir verklig!!!!!! vad har jag mer o säga hmmmm jo var e lambi? var e gro? magda kan du komma hem?!!  åååh just det min syster har hittat sitt livs kärlek efter typ 11 år? okeeej systrar är vi nog hahaha kul om ni fattar annars säger ni bara whaat? alltså faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan min syrra kan vara lite fegis ibland men när hon kommer hit den 11 då jääävlar blire att jag pratar allvar med snuttan för det här går ju inte!! ooooooh min ella kommer då också fan vad glad jag blir ska puussssaaa henne tills jag inte orkar mer!! och sis har en present till miig hihi (a) undra vad det e .. måste sköta mig nu då så jag får den:) just det fick praktik plats på denim gallery kul va?:D aaas kul!
jusstä en till låååt Aventura - el desprecio grymt bra sen om ni e chilenare och gillar cumbia lyssna gärna på Grupo La noche dom e klockrena! ooooh i slutet av året kanske det blir chile faaaaaaaaaaan va härligt!!!!! va händer mer hmmm aaa kan skriva mer imorn! nu ska jag kolla på nya avsnittet av gossip girl och one tree hill... najs!


angelito mio
<3

you know you love me ,
xoxo - lillis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Har för mig att du hade en video låt igår när jag var inne på din blogg.. Vad hette den ? :) Jeanett

2009-01-21 @ 21:58:35
Postat av: magdalenaQ

hon är ju så fruktansvärt söt!

2009-11-08 @ 13:01:12
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0