te extraño mucho...mi corazoncito.



saknar oss
jag vet inte om du känner likadant..
saknar dt så speciella vi hade en gång
jag vet att det finns kvar någonstans
vi sa föralltid, vi skulle aldrig låta nåt eller någon komma i mellan oss.
vi skulle alltid va dom bästa tillsammans, jag vet inte vad som har hänt.
jag vet inte om det är jag? eller om det bara har hänt..jag vet inte.
men jag saknar dig..jätte mkt..du har kommit så nära mig det är helt sjukt
du känner mig lika bra som jag känner mig själv, vi vet exakt allting om varandra.
jag älskar dig verkligen jätte mkt, du är en sån stor del av mitt hjärta.
det gör ont att känna såhär, jag vill inte.. men om det är bara jag som känner det så kanske det e jag som har fel eller inbillar mig .. jag vet inte men det jag känner är att vi två inte är som vi va för några månader sen..har jag förändras kanske? vad är det.. jag önksar bara att allt va som förut.. då vi va ena och halvan då vi va allt det va vi två.. som shayan alltid sa till oss.. att det alltid va vi två han såg oss aldrig utan varandra.. jag saknar oss saknar dom två tjejerna som delade allt med varandra och döljde aldrig något från varandra.. vad hände med oss.. vart har vi försvunnit :(
förlåt om jag skriver såhär.. men jag vet inte hur jag ska säga allt jag känner.. men det jag vill komma fram med är att det gör ont att sakna dig såhär mkt..du har vart min bästa vän länge nu..och jag har alltid sagt att dig vill jag aldrig förlora..
för du är guld värd person..du är som ingen annan du är en person som jag vill ska vara kvar i resten av mitt liv.
jag älskar dig och saknar dig.. glöm att jag aldrig kommer att sluta älska dig ovasett vad..och kommer alltid att finnas för dig..

<3 karolina maria teolinda hägglund.



you know you love me ,
xoxo - lillis

Kommentarer
Postat av: din <3

ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅGOT ANNAT ! det ska bli ändring på det här . always you and me <3

2009-01-15 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0